Ha nem is vési homlokára, minden honlaptulajdonos roppant módon szeretné a találati rangsor első helyén látni weboldalát. Lehetőleg olyan kulcsszóval, amelyre nagy a rákeresés és ezért a Google előresorolás organikus forgalomnövekedést jelentene számára. Több vevő, több partner, nagyobb kapcsolati háló.
Persze mindezt nem egy költséges ADS-kampány (azelőtt AdWords volt neve) keretében szeretné elérni. Nnem akar fizetett linkeket. Vágya, hogy az organikus találatok listáján legyen weboldala TOP1 helyezett. Ez a cél nehezen valósítható meg akkor, ha túl sok a rivális honlap. Teszem az, ha például egy webáruház Lenovo laptop alkatrészeket forgalmaz raktári készletből, tudható, hogy ezen eszközök nevére nézve igencsak erős a konkurenciaverseny. Ennél kisebb a tolongás az infrafűtő és sötétsugárzó termékeket árusító webshop esetében. Ezek iránt ugyanis csak a rezsiköltségek 2022-es emelkedésével lett nagy a kereslet. Laptopja ellenben sokkal többeknek van, mint gázról villanyfűtésre átállítható családi háza.
Ezért aztán meg is keres az online áruház üzemeltetője egy SEO-szakértőt vagy keresőmarketing tanácsadót. Elmondja, szeretne a Google első oldalára kerülni. Válaszul elhangzik a varázsszó: PR-cikk linképítés.
Google organikus találatok
Sokak szerint az internet az online tartalmak kusza, kaotikus halmaza. Nem logikus és nem hierarchikus rendszer, nincs egységes szerkezete. Erős struktúra helyet fraktálhálózatot látunk, a fejlődés entropikus.
Ám akkor mégis hogyan kerül azonnal szemünk elé az, amit a keresőbe begépelünk. Hát csak úgy, hogy a Google szemantikus kereső. Ami azt jelenti, hogy az organikus találatok rendje a rangsoroló algoritmusok mesterséges intelligenciájának köszönhetően magas rendezettséget mutat. Mégpedig azért, mert kedvenc keresőnk messzemenően figyelembe veszi a tartalmi-fogalmi összefüggéseket, kapcsolódásokat. A kereső felől nézve az internet organikus tartalom-összefüggések olyan hálózatát képezi, amelyben minden megtalálható a maga helyén. Csak fel kell címkézni…
SEO = PR-cikkes linképítés?
Amint az elején jeleztük: honlapoknak a keresőkből érkező organikus (nem fizetett linkekről indított) forgalmát a kulcsszavas Google-pozíciók határozzák meg. TOP helyezést értékes, az adott témában adekvát, szakszóval releváns tartalommal, szöveggel, médiával lehet elérni. De csak akkor, ha előbbiek jellegzetességeire rásegítenek a külső hivatkozások.
Ezek rendszerének létrehozását hívjuk linképítésnek. Az online visszacsatolások sokaságából alakul ki a linkprofil. Ennek felépítettsége akkor megfelelő, ha figyelembe veszi azokat a fránya szemantikai összefüggéseket, amelyek mentén a Google térképezi fel a világhálót.
Aki link building munkát végez, fogalmi hálót sző. Eközben olyan szövegkörnyezetből hatásos hivatkozni egy másik, megcélzott weboldalra, amelyre úgy tekinthetünk, mint hálózatunk gócpontjára.
Így tehát a fogalmi hálón létesült tartalmi viszonyokat kiaknázó támogatási SEO-rendszer a hiperlinkes visszacsatolások láncolatából áll. Ennek mögöttes dimenziója pedig a szöveges tartalmi háttér áll. Létrehozásának népszerű és hatékony módszere a
link elhelyezés PR-cikkben.
Ám tévedés azt hinni, hogy cikkírással és publikálással letudható a SEO. Nem, a keresőoptimalizálás sokkal komplexebb folyamat. És ez se elégséges, ha a backlink építés kimerül a cikkmarketingben. Igaz ugyan, hogy a googlealgoritmusok követik a publikációkba ágyazott linkeket, így feltérrképezik a fogalmi háló húrjait. Ám ha minden vektor eredője csakis egy-egy public relations cikk, az egyoldalúságra vall. Felmerülhet a manipuláció gyanúja.
Minőségi munkát a prémium linképítés jelent. Ebbe kétségtelenül beletartozik a marketingszövegek legyártása és friss közzététele. Ám nem kerülhető el statikus bázisoldalak készítése, nagy értékű veterán honlapok bevonása. Plusz a másodlagos hivatkozások. Plusz a közösségi és keresőmarketing…
Helyezésjavítás, Google előresorolás
Sokrétű SEO-munka elképzelhetetlen tartalomoptimalizálás nélkül. Az előresorolni kívánt weboldalon érvényesíteni kell a keresőszempontokat. Ez gyakorlatilag 8-10 fontos és még legalább ugyanennyi kiegészítő kritériumnak való megfeleltetést jelent. Bejövő linkek akkor tudnak hatásosak lenni,
- ha van mire: gazdag tartalomra hivatkozniuk.
Kétségtelen, hogy az első organikus találati oldalra, azon belül a Google első helyre kerülés fontossága a keresőmarketingben non plusz ultra szempont. Az off-site és on-site egyaránt fontos és akkor érhető el siker, ha ezek egymásra támaszkodnak. Ide kapcsolódik még a látens szemantikai indexelés aspektusa is.
Optimalizációs és linképítő projektek 2022-ben
Elektromos infrafűtés – megtakarítás
Sokak érdeklődő kérdésre, hogy milyen infrafűtést alkalmazzunk, a karbon vagy halogén nem jó válasz. Nem a technológia a dolog kulcsa, hanem az energiahatékonyság. Ezért a jó válasz: olyan hősugárzót válasszunk, amellyel megvalósul
A szakemberek tudják, melyik infravörös melegítő a legjobb teraszfűtésre. A kültéri infrapanel például jó szolgálatot tesz, amikor hűvös őszi napok jönnek és meg kell oldani a teraszfűtést infrasugárzókkal, hogy mindig kellemes legyen tartózkodni a szabadban.
Budapesti vendéglők kávézóteraszán és más külső helyeken sötétedéskor hamar lehűl a levegő, ezért fontos a nagy teljesítményű kültéri hősugárzók felszerelése. Az infrák megfelelő méretezéssel alkalmasak kisebb-nagyobb kerthelyiségek téli komfortjának javítására is. Ajánlott halogén infrasugárzó: A3 VDB 1800 W infra sötétsugárzó kül- és beltéri használatra a hőelosztás optimalizálásával.
Infralámpa, LED, akkumulátor töltő laptophoz
Laptoptöltők és akkuk vásárlása, cseréje, javítása műszaki webáruházban. Olcsó elektromos készülékek összehasonlítása, infralámpa és led kijelző azonnal elvihető a márkafüggetlen webshop és SEO-szerviz szolgáltatás helyszínéról Budapesten és vonzáskörzetében.
Télikert házhoz épített teraszra
Beépített terasz és télikert – szerkezetileg meglehetősen hasonló objektumok. A télikert legtöbbször pihenésre szolgál. A házhoz harmonikusan hozzáépített teraszon pedig szinte mindig van valamilyen dísznövény.
A télikertnek házhoz épített teraszok gyártásához ugyanazt az alumínium-műanyag-üveg profilt használják. A télikert általában átlátszó üvegtetővel van felszerelve. Sok fény, zöld növények, asztal, kényelmes székek. A szoba kényelme és a nyitott tér szabadsága egyszerre. Kedvenc pihenőhely a kikapcsolódásra egyedül, család vagy közeli barátok társaságában. Felejthetetlen élmény.
Téma: Szemantikus pr-cikk linképítés, hierarchikus Web. Cél: Google helyezés javítás. Módszer: Honlap optimalizálás és keresőmarketing. Aktuális SEO-munkák prcikk írással: Infrafűtés, elektromos infra sötétsugárzó, laptop szerviz Budapest. Releváns linkek hálózata
Belső hivatkozások: infrapanel fűtés | teraszbeépítés |